jueves, junio 03, 2010

Al contrario ni agua

El imputado presidente de la Comunidad Valenciana no puede recibir al Alcalde de Gandía, no tiene tiempo entre tanta prueba de trajes (¿será el de presidiario?.


Los puestos de los médicos o enfermeros que cojan sus vacaciones no se suplirán ya que el gobierno autonómico considera que el hospital de Gandía NO está ubicado en una zona turística.



El dinero del Plan confianza ni se le ha visto ni aparece por ninguna parte, de momento cero pelotero de inversión, después del tiempo transcurrido y el dinero gastado en autobombo. (para la F1 si que hay todo el que haga falta)


La Generalitat de momento y estamos a Junio no ha aportado no ha dicho en que piensa colaborar en el Any Borja, como no se espabilen llegan tarde seguro, es lo que pretenden claro.


En definitiva, desprecio total y absoluto por parte del gobierno de la Comunidad y por parte de la pandilla de presuntos delincuentes que gobiernan esta comunidad y el PP hacia una de las grandes ciudades de la Comunidad Valenciana, la 5 ciudad mas importante después de las capitales de provincia, pero es que claro, para ellos las ciudades y los ciudadanos les importan un bledo, si no les votas, si no tienen el poder para hacer sus chanchullos, entonces a esa ciudad ni agua.


¡Ahora vais y les votáis y que nos sigan dando¡

Una adivinanza….con dos preguntas, ¿en qué medio se dio esta noticia?, ¿de quién hablan en esta noticia?


El jutge de primera instància i instrucció del jutjat número u de Nules ha acordat transformar en procediment per a juí amb jurat les diligències prèvies obertes contra els tretze imputats de l'anomenat ‘cas Naranjax’, entre ells el president de la corporació provincial. L'instructor entén que, en espera de la seua qualificació final, els fets que s'investiguen poden ser constitutius de delictes de suborn i a més tràfic d'influències. El pròxim 25 de juny se celebrarà a Nules una compareixença prevista per la llei del jurat per a concretar la imputació, sol·licitar el sobreseïment o demanar que es practiquen noves diligències d'investigació



Respuesta primera pregunta Canal 9 mas conocido como Canal Blau

Respuesta segunda pregunta Carlos Fabra presidente de la diputación de Castellon, más conocido por el niño de la lotería.

2 comentarios:

carlos63 dijo...

¿Por qué canal blau?

Saludos.

Infosafor dijo...

La Saforesfera, un nou espai per als blogs de la Safor.

Estimat/da blogaire,
hem inclòs el teu blog a la “Saforesfera” (http://www.infosafor.com/saforesfera/), un punt de trobada dels blogaires saforencs que vol convertir-se en una eina útil per tal de conèixer-nos, per tal de poder compartir de manera pràctica. La Saforesfera es llança en estat “beta”, en proves; esperem els vostres suggeriments; també les propostes i candidats i candidates per formar-ne part.
La Saforesfera inclou el “bloc del mes”, que se centrarà en un espai personal virtual cada 30 dies, i permet fer un seguiment als blogs a mesura que van actualitzant-se; una manera més còmoda per seguir l'activitat bloguera de la comarca.

Posa't un banner de la Saforesfera.
Hem preparat uns banners que oferim als membres de la xarxa saforenca.
La Saforesfera ha inclòs una nova secció (http://www.infosafor.com/saforesfera/banners.htm) des d'on els pots enllaçar o descarregar; solament, has de copiar el codi del banner que més t'agrade per al teu blog i posar-lo al teu blog. Teniu a la vostra disposició tres grandàries de banners, en funció de l'espai que vulgueu dedicar-li a la vostra pàgina.
Posa el banner de Saforesfera al teu blog i fem, entre totes i tots, la xarxa de la Safor més gran!