jueves, junio 25, 2009

I aquest qui és?

Anècdota del passat dissabte, visita a l'exposició de fotos de l'Espai d'art de Gandia, fotos de premsa sobre fets i personatges, de cop i volta pregunta del meu acompanyant i aquest qui és?; Jo poso cara d'estranyesa i pregunto: aquest?... ostras, aquest és Alarte president del PSPV-PSOE, no ho coneixes?, resposta, ja ja ja ja, a aquest qui ho ha de conèixer, normal que no li voti ni el "teto"? verídic escoltin, mes clar aigua, com pretén el PSPV que ho tinguin en compte si no fan absolutament gens per donar-se a conèixer.

3 comentarios:

Marta dijo...

Doncs jo tampoc els conec!!!!

Browner...Seguro? dijo...

Però si sabràs qui és montilla.. doncs aquest en teoria el seu equivalent en valència

carlos63 dijo...

Mira Browner, hay una cosa que no entiendo. Y me gustaria que me contestaras pues te tengo por una persona con criterio. Estas preguntas las hago en mi blog pero parece que me visitan pelotas o los que no estan de acuerdo no quieren opinar. ¿Por qué sigue ganado Fabra en las elecciones? ¿por que en Valencia los barrios, sobre todo algunos, son muy veligerantes contra el ayuntamiento, y luego en las votaciones, no les apoyan los vecinos?, ¿por qué en Gandia os pasa igual?.

Te juro que no lo digo en defensa del PP, lo digo sobre todo porque no entiendo que Fabra siga ganando, sabes que soy un detractor de este individuo. Te invito a que hagas un analisis desde tu punto de vista y publicarlo en mi blog.

Mi correo esta en el blog la.perla.del.turia@gmail.com

Saludos.