jueves, mayo 29, 2008

Reflexiones dia 29 de Mayo

Algo va mal, algo se está haciendo mal o simplemente algo o alguien está moviendo muy bien los hilos para que parezca que todo va mal en Gandía, polémica por los aumentos de sueldos a algunos funcionarios, polémica por la cantidad de contratados externos en el ayuntamiento de Gandía, polémica por el cierre del evento “Salsafor” por carecer de los permisos oportunos siendo este un evento patrocinado por el propio ayuntamiento, polémica por las obras del nuevo embarcadero de los mega yates, polémica por el canon del agua, polémica por el nuevo centro comercial, polémica, polémica, polémica… ¿Qué ocurre?, ¿en serio no se está haciendo nada bien?, ¿este ayuntamiento no hace nada correctamente?, o simplemente es que este ayuntamiento está dedicado a trabajar y a hacer cosas sin primeras páginas ni grandes titulares, mientras otros únicamente se dedican a los grandes titulares sin hacer absolutamente nada por ayudar a mejorar esta ciudad, ¿preferiríais un alcalde mediático y en todas las fotos y eventos a un alcalde ejecutivo que se dedique a trabajar sin grandes alharacas? aquí os dejo la pregunta.


Mientras tanto en la Comunidad Valenciana ha regresado el tiempo de la inquisición y de las purgas, como el director del colegio de Almoines es de izquierdas y nacionalista pues se lo cargan y a otra cosa mariposa, esa es la política educativa de la extrema derecha que gobierna la comunidad Valenciana.


El lehendakari Ibarretxe sigue con su cabezonería de intentar realizar un referéndum ilegal en el País Vasco y para conseguirlo no duda en aceptar los votos de la izquierda abertzale, flaco favor le hace a su propio partido, parece mentira a que extremos llegan algunas veces los políticos, provocando líos a sabiendas de que es totalmente imposible que siga adelante esa consulta y siendo consciente de que lo único que va a conseguir es que en las próximas elecciones su partido pierda un montón de votos, ¿consciente o inconsciente?, quien lo sabe.


Ahora van a saber Esperanza Aguirre, Angel Acebes y Eduardo Zaplana como se las gasta su amigo Fegüedico, han osado dejarlo en ridículo testificando a favor de Gallardon y esa afrenta no se la va a perdonar, aunque visto desde otro punto de vista, veremos a quien se dedica a alabar ahora Fegüedico, porque después de llamarla caradura no creo que siga defendiendo a Esperanza Aguirre como la mejor candidata a presidir el PP o igual si, porque de personajes de esta calaña se puede esperar todo, y mientras tanto los señores cardenales le siguen pagando con dinero de nuestros impuestos, y tienen la caradura de pedir que marquemos la cruz en la correspondiente casilla, yo desde aquí le propongo al gobierno que para el próximo año pongan una casilla mas que sea la de “objeción a contribuir a la Iglesia”, que nada, absolutamente ni un céntimo de mis impuestos pueda contribuir bajo ningún concepto a esa Iglesia.

15 comentarios:

Anónimo dijo...

El PP de Gandia diu :

"El paseo de los maxiyates del puerto
será público pero con un ´acceso controlado´"

Public, però amb accés controlat, m'ho expliquen.
Demanaran el DNI, faran una anàlisi de sang
per a veure el seu color,
o tal vegada demanaran la nomina o el
saldo bancari per a comprovar
el caché dels ciutadans que vulguen usar-lo.
AL final no ho poden evitar, els ixen les seues
idees elitistes, Orengo ho permetrà ?
I l'aeroport que projecten com serà.

Respecte a la seua reflexió, vostè vora,
ni tot és blanc ni negre depèn del cristall
amb que es mire, en definitiva dels colors
de cadascun,o no.
Les venedores conten a la nit.

És el que hi ha.

Anónimo dijo...

Hola, Browner: Es evidente que la estratégia de algunos es clara (eso del difama que algo queda, así como el posicionamiento estratégico en el entramando social de Gandia) pero también es verdad que otros deberían ponerse las pilas y no cometer ningún descuido que de motivos a los primeros, para salir a la prensa a publicitarse.

¿Que te parece la noticia del día sobre la imputación de Torró en el Juzgado?.

Browner...Seguro? dijo...

Marc; efectivamente pienso que si que deberian ponerse un poco las pilas y evitar los descuidos, aunque parece que prefieren gestionar antes que comunicar todos lo que hacen, en fin parece una decision meditada que el tiempo dira si es acertada o no.

Respecto de lo de Torro, a mi particularmente creo que no se deben mezclar temas privados con politicos, y al fin y al cabo es un tema privado que pienso que si no fuese el candidato del PP no saldria publicado en la prensa, y sinceramente no me parece muy correcto usar este tipo de temas en plan politico.

Anónimo dijo...

Estamos de acuerdo, Browner.

Saludos,

Anónimo dijo...

Jo crec que sí ha d'eixir als diaris i ser de domini públic el fet que un polític, representant del poble, estiga imputat en un delicte. Els ciutadans tenim dret a saber quina és la catadura ètica dels polítics que ens representen. Jo no em fiaria d'una persona que diu, com ha manifestat Torró, que este tipus de denuncies són normals entre empresaris i que ja està acostumat. Conec a molts empresaris que s'han quedat a quadros quan han escoltat això... I, per cert, ningú més que ell s'ha clavat en este embolic ... Acusar a Orengo o al PSOE d'estar darrere de tot això, això sí que em sembla una barbaritat.

Xavi dijo...

El que passa en Gandia és que ens governa la dreta.
I espera que queden 3 anys més; tremolant estic pel pla Gandia 2025. De moment han obert les portes a la participació ciutadana, però si és la mateixa participació que vam tindre els ciutadans en el canon de l'aigua, anem aviats.

Per cert, jo no vull un alcalde executiu; això em sona a empresa, i una alcaldia no és una empresa, excepte per a la gent de dretes, clar.

Xavi dijo...

Per cert, t'has deixat una nova polèmica i aquesta és grossa: l'ampliació del port de Gandia.
De moment, ni al Bloc ni a Esquerra Verda els agrada el projecte; amb ells, Greenpeace i la Universitat Politècnica de València.
En un altre costat, la gent de dretes: PP, Plataforma i OrengoSOE.

MAL PAI ens van a montar en la Platja ... primer dels megaprojectes faraònics del nostre amic Jose Manuel. Tranquils que encara venen més.

Xavi dijo...

Tens raó Browner, després de fer una xicoteta búsqueda en google, mira per on vec que Orengo és una persona que preferix la gestió que les fotos; per això per exemple me'l trobe:

Possant la primera pedra del Nou Centre Comercial: http://www.gentedelasafor.net/noticias/Actualidad/arranca-nuevo-centro-comercial_60_3555.aspx

O assistint a la ignauguració d'una nova instalació de Dulcesol:
http://www.dulcesol.es/noticias_detalle.php?id=24&Categoria=2&Idioma=es&PHPSESSID=b6e597a6b8a641d068feb8b8d31629b3

Perdona Browner, és veritat, tenim un Alcalde que només s'interessa per treballar i no buscar la foto.

Ahhh, aquestos 2 exemples, actes MOLT més importants que algun altre que ara no recorde.

Browner...Seguro? dijo...

Xavi...jajaja... eres terrible..que manera de pegar-li canya, que conste que això esta bé, els polítics tenen l'obligació d'aguantar la critica constructiva i educada, m'enxampes despistat en el tema port, de debò que desconec tot d'aqueix projecte, solament lo que s'ha publicat en la premsa, a mi particularment si els especialistes (Universitat i tècnics de Greenpeace) posen traves i no els sembla que es deu fer, en principi estic d'acord amb ells, aquestes coses s'han d'estudiar bé perquè no hi ha tornada arrere i el dany que poden produir és molt gran, de l'opinió del Bloc-EV em mereix el mateix respecte que la del PSOE, politica al cap i a la fi, i segurament si el Bloc fóra governe estaria d'acord també amb l'obra.

Del Pla Gandia 2025 no tinc la vareta màgica no se si realment es tindrà en compte l'opinió de la ciutadania o no, no se si va a servir per a una medida interessant o per a vendre fum com diu Torro, de moment barbaritats com el del palau de congressos o l'auditori del grau em fan riure per no dir altra cosa, però com m'imagine que no ho veurem mai doncs no li faig cas i pase,

respecte del de l'aigua cree que ja esta massa parlat, jo personalment crec que no s'ha fet una mala gestió i penso que tampoc es pot fer un referèndum per a qualsevol cosa que s'haja de fer. és un opinió personal.

Respecte del de les fotos, home, un Alcalde té obligació d'acudir a alguns actes com inauguracions i altres, i això no significa voler figurar simplement és complir amb les seues obligacions, però jo crec que li agrada figurar molt menys que al teu amic Moya o al gran verd Peris, que amb la condició de figurar a canviat cada quatre anys de cartell electoral fins que s'estrellat el sóletes i així i tot no es resigna a deixar de ficar-se en tots els embulls.

Xavi dijo...

Browner, estàs MOLT equivocat. Si el Bloc fora govern, MAI presentaria aquest PAI a la mar. Si penses realment el que dius, no tens ni idea de política (amb tot el carinyo).
Una pregunta ... perquè penses que el PSOE preferix l'aliança amb Mut abans que en el Bloc?
Ahí ho deixe.

José Manuel Orengo Pastor dijo...

Aquest projecte de nou port esta parit per l'anterior govern, es cert que sense Peris. Avans era bó. Ara es un PAI?

Browner...Seguro? dijo...

Jose Manuel, este, como otros temas, son los que unos se dedican a publicitar y vender (miente que algo queda) y vosotros a hacer y callar, algo esta fallando en la política de comunicación del gobierno local cuando en el ambiente solo queda lo que cuenta el PP o el Bloc, deberíais hacéroslo mirar, porque seguro que existe forma de explicar a la ciudadanía todos estos temas, aunque estoy de acuerdo contigo en una cosa, el gobierno no se puede pasara la vida desmintiendo y explicando según que cosas, se debe dedicar a trabajar, pero por el bien de todos alguna vez los deberíais dejar con el culo al aire

Xavi dijo...

Això, això, que expliquen les coses. Però TOT. A vore qui es queda amb el cul a l'aire.
Quants centres comercials s'obriren amb el Bloc al govern? Quants s'obrin ara amb el govern PPSOE?
Mai l'actual PAI a la mar va ser pressentat al Bloc. No mentisques Orengo, només el falta això ja.

Xavi dijo...

I per favor ... algu em contesta a:

Perquè penses que el PSOE preferix l'aliança amb Mut abans que en el Bloc?

Anónimo dijo...

A mí el que em sembla es que el BLOC no vol estar amb el PSOE desprès de "varapalo" electoral rebut.

Es de tots conegut que va ser el BLOC qui va dir: NO.